onsdag 24 oktober 2012

Hej!

Nu är det Elsa som skriver! Jag tänkte bara berätta lite allmänt om oss eller kanske mest om mig! Jag är 12 år (00:a) och Madde (Madeleine) är 13 år (99:a) fast vi går båda i samma klass, eftersom jag började ett år tidigare. Vi har känt varandra i ungefär lite mer än 1 år, och vi träffas när båda började i samma klass i 6:an. Vi har under året kommit på att vi har sjukt mycket gemensamt och bestämde oss för att skapa denna bloggen för att skriva om det! Det kommer vara mycket bland annat om bakning och om One Direction. Nästan varje gång jag och madde hittar på något efter skolan så bakar vi!! Vi tycker att det är sååå kul! Sen har vi båda 2 varit directioners sen februari, mars detta året!!
I går bakade vi morots cupcakes som jag tänkte lägga ut recept och bild på i nästa inlägg!
Vi har inte så många bilder tillsammans, utan nästan bara den här bilden som är sjukt ful på mig (det är jag till höger och madde till vänster) men vi SKA ta nya!
 Här är jag igen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar