onsdag 14 november 2012

Hej!

Hej! Nu är det Madde som skriver ! :) Jag tänkte berätta lite allmänt om mig/oss !  Jag är då 13,5 år ung (99:a) och Elsa är 12,5 år ung ( 00:a) Anledningen till att jag skriver ung,är för att jag är INTE gammal vilket jag klascificerar en 60-70 åring eller äldre som,vilket jag då INTE är ^^ Elsa går i min klass p.g.a. att hon började ett år tidigare :) Vi har känt varandra sen typ i september 2011 när båda började i samma klass i 6:an och vår vänskap is moving on ;) Jag och Elsa är sjukt stora Directioners(För de som inte vet är det personer som är med One Direction's Fandom) som har jättemycket gemensamt! Vi bestämde oss för att skapa denna bloggen för att vi bakar jätteofta,vilket vi älskar och ville dela med världen av våra famtastiska recept och ideer :) Jag måste gå nu,men bye lovelies -xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar